Την Πέμπτη 23 και Παρασκευή 24 Ιανουαρίου υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την παιδαγωγική ομάδα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Ποροϊών (Λεωνίδας Κωνσταντινίδης και Μαριάνθη Σαρηγιαννίδου) για να πραγματοποιήσει με τους μαθητές της Ε τάξης εκπαιδευτική δράση με θέμα την κλιματική αλλαγή. Οι μαθητές παρακολούθησαν την παρουσίαση από τους υπεύθυνους του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Ποροϊων και στην συνέχεια συμμετείχαν με τους δασκάλους τους Θωμά Γλούφτσιο και Αναστασία Τρέντσιου σε διαδραστικές δραστηριότητες.
Μπράβο στα παιδιά που γίνονται πρεσβευτές προστασίας του πλανήτη!!! Για ένα βιώσιμο μέλλον σύμφωνα με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης!!!






