Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Η ημέρα αυτή είναι μία σημαντική ευκαιρία να ενισχύσουμε την ευαισθητοποίηση γύρω από το ζήτημα του εκφοβισμού στα σχολεία και να προωθήσουμε την θετική επικοινωνία και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.
Για το λόγο αυτόν την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026 η εκπαιδευτικός της Ε2 τάξης του σχολείου μας , Νατάσα Γιαννουλοπούλου, μαζί με την εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης, Βίκυ Πεταλωτή ,πραγματοποίησαν ενημέρωση των μαθητών για τον Σχολικό Εκφοβισμό. Μέσα από βιωματικές δράσεις προσπάθησαν να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του τμήματος με απώτερο σκοπό την πρόληψη φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού καθώς και την καλλιέργεια αξιών που λειτουργούν αποτρεπτικά.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως για το συγκεκριμένο θέμα είχε προηγηθεί στις 24 Φεβρουαρίου 2026 σχετική παρουσίαση και ομιλία στο ίδιο τμήμα (Ε2) από την Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου, Ειρήνη Μπαμπατζίκη .







