Μαθητών επιχειρείν 2026

ΧΑΡΤΙΝΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ ΠΙΠΕΡΑΚΙΑ

Την Πέμπτη 30/4/2026 τα τμήματα Ε1 και Ε2 του σχολείου μας με μεγάλη χαρά συμμετείχαν στην εκδήλωση « ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2026» που διοργάνωσε το Εμπορικό Επιμελητήριο Σερρών. Το « ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 2026» αποτελεί ανάδειξη της μαθητικής επιχειρηματικότητας , της φαντασίας ,καθώς και της συνεργασίας, ως βασικού παράγοντα επιτυχίας.

Τα παιδιά με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών: Στέλλας Φίτσιου και Νατάσας Γιαννουλοπούλου αποφάσισαν να φτιάξουν και να παρουσιάσουν μια χάρτινη οικολογική συσκευασία για μπακάλικα πιπεράκια Σερρών.


Αφορμή στάθηκε το μάθημα της Γεωγραφίας και συγκεκριμένα οι ενότητες « Η ζωή στα βουνά και στις πεδιάδες» και « Η αγροτική παραγωγή στην Ελλάδα». Μιλήσαμε για την εύφορη πεδιάδα των Σερρών και για τα προϊόντα που μπορούν να καλλιεργηθούν σε αυτήν καθώς και για τις ασχολίες των κατοίκων του νομού. Παρατηρήσαμε πως πολλοί κάτοικοι κυρίως στο παρελθόν ήταν αγρότες και πως ακόμα και σήμερα υπάρχουν αγρότες που έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα κι έχουν προοδεύσει στον τομέα αυτό με σύγχρονες πρωτοπόρες καλλιέργειες και αξιόλογες υποδομές. Σκεφτήκαμε πως θα ήταν ωραίο να παίρναμε συνέντευξη από κάποιον Σερραίο παραγωγό. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος κάποιοι συμμαθητές μας ανέφεραν πως έχουν γονείς αγρότες και παραγωγούς και μάλιστα ένας συμμαθητής μας , ο ‘Άγγελος, είναι ο γιος του κυρίου Άτσαλου .Μας πρότεινε λοιπόν ο Άγγελος να έρθει ο πατέρας του να μας μιλήσει για τα αυθεντικά μπακάλικα πιπεράκια. Έτσι κι έγινε.


Το επόμενο βήμα μας ήταν να επισκεφτούμε το θερμοκήπιο του κυρίου Άτσαλου . Ξεναγηθήκαμε στο χώρο του θερμοκηπίου, στο συσκευαστήριο, είδαμε τα σύγχρονα μηχανήματα που χρειάζονται για τη λειτουργία του θερμοκηπίου. Μαζέψαμε μπακάλικα πιπεράκια , τα γευτήκαμε και πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.
Σκεφτήκαμε λοιπόν πως θα ήταν πολύ καλή ιδέα να συσκευάσουμε κι εμείς τα μπακάλικα πιπεράκια σε χάρτινη οικολογική συσκευασία με παράθυρο ώστε ο καταναλωτής να βλέπει το προϊόν και να προσπαθήσουμε να τα διαδώσουμε κι εμείς με την σειρά μας όσο πιο πολύ μπορούμε.


Φτιάξαμε λοιπόν, τις δικές μας ετικέτες. Αποτυπώσαμε τις ιδέες μας στο χαρτί και ζωγραφίσαμε πως τις φανταζόμαστε. Βρήκαμε μέσα από πολλές προτάσεις τη δική μας λεζάντα και φτιάξαμε την συσκευασία που φανταστήκαμε .Με το σωστό marketing και τη σωστή παρουσίαση του προϊόντος αφήσαμε τις καλύτερες εντυπώσεις !!!

Δημοσιεύθηκε στην Νέα, ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ-ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ, Τάξη Ε και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.