Την Τρίτη 31 Μαρτίου 2026, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού στις 2 Απριλίου, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας μαθητές και εκπαιδευτικούς του ΚΔΑΠ ΜΕΑ “Το Εργαστήρι Των Χρωμάτων” για την πραγματοποίηση μιας πολύ όμορφης δράσης.
Η δράση εστίασε στη “γνωριμία” των μαθητών μας με την έννοια Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, την κατανόηση συμπεριφορών που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη αναπηρία, την επίλυση αποριών και διασαφήνιση παρανοήσεων.
Ένας από τους βασικούς σκοπούς της επίσκεψης ήταν η εξοικείωση των μαθητών μας με την αναπηρία, σε οποιαδήποτε μορφή της, όχι μόνο σε θεωρητικό αλλά και σε διαδραστικό πλαίσιο.
Οι μαθητές του ΚΔΑΠ γνωρίστηκαν με τους μαθητές μας και όλοι μαζί συζήτησαν, συνεργάστηκαν και διασκέδασαν, μέσα από κοινές δραστηριότητες και παιχνίδια. Τα γέλια και η χαρά όλων των παιδιών μας θύμισαν, για άλλη μία φορά, πως αυτά που μας ενώνουν είναι δυνατότερα από αυτά που μας “διαφοροποιούν”.







